PAREIGYBĖS PAVADINIMAS
Vyriausiasis specialistas vidaus administravimo klausimais
FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- rengia paraiškas ir pagrindimus, reikalingus Komisijos viešiesiems pirkimams planuoti;
- vykdo viešųjų pirkimų procedūras, dalyvauja rengiant kvalifikacinius reikalavimus ir specifikacijas;
- rengia Komisijos metinius viešųjų pirkimų planus, teikia Komisijos vykdytų viešųjų pirkimų ataskaitas Viešųjų pirkimų tarnybai;
- nustatyta tvarka skelbia informaciją apie Komisijos atliekamus viešuosius pirkimus bei kitą Viešųjų pirkimų tarnybos nustatytą informaciją Komisijos interneto svetainėje ir Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje;
- prižiūri Komisijos tarnybinių patalpų būklę;
- vykdo materialinių vertybių įsigijimą, priėmimą ir išdavimą;
- saugo ir apskaito ilgalaikį ir trumpalaikį materialųjį turtą, aprūpina Komisijos darbuotojus biuro įranga, raštinės reikmenimis, kitu inventoriumi ir ūkinėmis priemonėmis, išduoda įėjimo korteles, antspaudus ir spaudus;
- Komisijos pirmininko pavedimu pavaduoja kitus Komisijos darbuotojus, jų atostogų, laikinojo nedarbingumo ir komandiruotės metu;
- vykdo kitus su pareigybės aprašyme nurodytomis funkcijomis susijusius Komisijos pirmininko pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje;
- išmanyti dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą reglamentuojančius teisės aktus, gebėti juos taikyti praktiškai, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, darbo santykius, viešuosius pirkimus, ūkinę biudžetinių įstaigų veiklą;
- išmanyti prekių ir paslaugų įsigijimą, turto valdymą reglamentuojančius teisės aktus, gebėti juos taikyti praktiškai;
- išmanyti pastatų naudojimo, priežiūros, kapitalinio ir einamojo remonto tvarką;
- mokėti dirbti kompiuterius Microsoft Office programiniu paketu.