PAREIGYBĖS PAVADINIMAS
Vyriausiasis specialistas finansų, dokumentų valdymui ir veiklos organizavimui
FUNKCIJOS
Valstybės biudžeto vykdymo srityje darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- sudaro, tikslina metų biudžeto išlaidų sąmatas bei teikia jas Finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui, pildo šiuos duomenis finansų valdymo apskaitos sistemoje (toliau ─ FABIS);
- kontroliuoja sąmatos panaudojimą pagal sąnaudų straipsnius;
- tikrina gautus iš Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro (toliau ─ NBFC) biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius ir teikia jas tvirtinti Komisijos pirmininkui;
- dalyvauja rengiant metinių strateginių veiklos planų ir investicijų projektus;
Finansų ir turto kontrolės srityje darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- vykdo išankstinę ir einamąją gautų finansinių dokumentų (sąskaitų, sąskaitų faktūrų, perdavimo aktų ir kt.) finansų kontrolę;
- papildo gautus dokumentus finansiniais rekvizitais ir perduoda juos NBFC;
- ruošia arba tikrina paruoštus atsargų, ūkinio inventoriaus, ilgalaikio materialaus ir nematerialaus turto nurašymo ar perdavimo aktus, vidinius atsargų ar turto judėjimo aktus (perdavimo dokumentus keičiantis atsakingiems asmenims), teikia juos pasirašyti Komisijos pirmininkui ir siunčia per duomenų valdymo sistemą NBFC;
- dalyvauja turto nurašymo, išardymo ir likvidavimo komisijos veikloje, teikia dalykinę ir metodinę informaciją;
- dalyvauja priimant, keičiantis Komisijos darbuotojams, apskaičiuoja numatomą darbuotojų darbo užmokestį, tikrina ir su NBFC derina, kaip apskaičiuotas Komisijos darbuotojų darbo užmokestis;
- tikrina gautus iš NBFC finansinių ataskaitų rinkinius, kitas pagal finansinės apskaitos duomenis sudaromas ataskaitas ir teikia jas tvirtinti Komisijos pirmininkui;
- administruoja (tikrina, kontroliuoja, suteikia teises NBFC darbuotojams ir pan.) Komisijos atsiskaitomąją banko sąskaitą;
- dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų veikloje, prisideda planuojant viešuosius pirkimus;
- koordinuoja ir kontroliuoja turto priežiūros vykdymą, konsultuoja ir teikia siūlymus su turto valdymu susijusiais klausimais, dalyvauja rengiant arba rengia Komisijos teisės aktus, susijusius su finansų ir turto kontrole.
Projektų finansavimo ir atskaitomybės srityje darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- administruoja Komisijos vykdomus projektus.
Dokumentų valdymo srityje darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- padeda Komisijos pirmininkui organizuoti darbą: derina klientų priėmimo laiką, koordinuoja Komisijos pirmininko rengiamus pasitarimus, informuoja apie juos pasitarimų dalyvius;
- registruoja Mokestinių ginčų komisijoje prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Komisija) gautus, parengtus ir siunčiamus dokumentus;
- paskirsto Komisijos pirmininko ar jo įgalioto asmens, pasirašytus, patvirtintus, suderintus ar su įrašytomis rezoliucijomis dokumentus atsakingiems asmenims;
- ruošia ir perduoda mokesčių mokėtojų skundų bylas teismui: elektronines bylas per EPP portalą, popierinių dokumentų bylas tiesiogiai į teismą;
- ruošia ir perduoda mokesčių mokėtojų skundų bylas, papildomus dokumentus susipažinimui mokesčių mokėtojams ir jų atstovams per „OneDrive“ platformą;
- priima iš Komisijos darbuotojų popierinių dokumentų bylas, jas tvarko, paruošia archyvavimui;
- organizuoja įstaigos aprūpinimą reikalingomis prekėmis ir paslaugomis;
- talpina informaciją Komisijos interneto svetainėje;
- administruoja dokumentų valdymo sistemą DBSIS, įveda naujus ir keičia duomenis, informuoja darbuotojus apie naujoves, atnaujinimus ir pasikeitimus;
- administruoja „vieno langelio“ kontaktinį MGK telefoną ( priima įeinančius skambučius, teikia informaciją);
- administruoja pagrindinį MGK el. paštą: info@mgk.lt;
- organizuoja ir valdo įstaigos vidaus komunikaciją;
- pavaduoja Komisijos vyriausiąjį specialistą žmogiškųjų išteklių valdymui ir veiklos organizavimui jo atostogų, laikinojo nedarbingumo ir komandiruotės metu;
- vykdo kitus su pareigybės aprašyme nurodytomis funkcijomis susijusius Komisijos pirmininko pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
Darbuotojas einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą (arba jam prilygintą išsilavinimą) bakalauro ir/ar magistro kvalifikaciniu laipsniu;
- būti susipažinusiam su biudžeto sudarymu ir vykdymu, finansų valdymą, buhalterinę apskaitą ir finansinę atskaitomybę reglamentuojančiais teisės aktais Lietuvos Respublikos Konstitucija, valstybės tarnybą, darbo santykius, viešąjį administravimą, mokesčių administravimą, socialinį draudimą, civilinę bei administracinę teisę reglamentuojančiais teisės aktais, kitais teisės aktais reglamentuojančiais ES paramos projektų administravimą;
- išmanyti dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą reglamentuojančius teisės aktus, gebėti juos taikyti praktiškai, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius, ūkinę biudžetinių įstaigų veiklą;
- mokėti anglų kalbą A2 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
- turėti bendrojo pobūdžio žinių apie Europos Sąjungą.