Informacija lengvai suprantama kalba
| |
Mokestinių ginčų komisija
| |
| Kas yra Mokestinių ginčų komisija?
|
| Mokestinių ginčų komisija yra valstybės įstaiga.
Toliau šiame tekste Mokestinių ginčų komisiją vadinsime Komisija.
Komisija sprendžia ginčus dėl mokesčių.
Mokesčiai yra pinigai, kuriuos reikia sumokėti valstybei.
Komisija padeda žmonėms, kurie nori eiti į teismą.
Į Komisiją reikia kreiptis prieš einant į teismą.
Teisme žmonės sprendžia įvairius klausimus.
Komisija dirba nemokamai.
Tai reiškia, kad žmonėms nereikia mokėti, jeigu Komisija jiems padeda.
|
| Kada galima kreiptis į Komisiją?
|
| Į Komisiją galite kreiptis, jeigu:
administratorius suklydo. Mokesčių administratorius gali būti:
Muitinė yra įstaiga, kuri yra atsakinga už prekes, kurios atvyksta į Lietuvą.
Aplinkos apsaugos departamentas žmonėms paskaičiuoja mokesčius, kai teršiate gamtą.
kurį priėmė mokesčių administratorius.
nepriklausoma įstaiga. Nepriklausoma įstaiga reiškia, kad tai yra ne ta pati įstaiga, kuri paskaičiavo Jūsų mokesčius.
|
| Kaip galima kreiptis į Komisiją?
|
| Jeigu Jūs kreipiatės į Komisiją, Jums reikia parašyti skundą.
Skunde Jums reikia parašyti:
Skundą Jūs galite:
|
| Kas būna, kai Komisija gauna skundą?
|
Kai Komisija gauna Jūsų skundą:
ką nusprendė dėl Jūsų ginčo.
| |
| Ką Komisija gali nuspręsti dėl Jūsų ginčo? |
| Komisija gali nuspręsti, kad sprendimas dėl mokesčių gali būti:
Tai reiškia, kad mokesčių administratorius nesuklydo.
Tai reiškia, kad sprendimą reikia pakeisti.
Tai reiškia, kad mokesčių administratorius suklydo.
|
| Ką Jūs galite padaryti, kai Komisija nusprendžia dėl Jūsų ginčo?
|
Kai Komisija nusprendžia dėl Jūsų ginčo, bet Jūs nesutinkate su Komisija, Jūs galite apskųsti Komisijos sprendimą.
Tai reiškia, kad Jūs galite parašyti skundą dėl to, ką nusprendė Komisija.
Skundą dėl Komisijos sprendimo reikia parašyti per 20 dienų.
| |
| Kaip galima susisiekti su Komisija?
|
| Jūs galite:
Komisijos telefono numeris yra +370 5 268 4000.
Komisijos elektroninio pašto adresas yra [email protected].
Komisijos adresas yra Tilto gatvė 17, Vilnius.
|
| Kaip Komisija Jums gali padėti?
|
Jeigu Jums reikia pagalbos, Komisija gali:
| |
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Tekstą redagavo Inga Daraškienė. Tekstą vertino Inga Rukuižaitė. Teksto vertinimą koordinavo Daiva Ivanauskaitė.
Iliustracijų šaltiniai:
Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. Daugiau informacijos rasite čia: | |