Mokestinių ginčų komisija prisijungė prie NBFC centralizuojamų įstaigų

Data

2022 03 30

Įvertinimas
0
pastatas.jpg

Nuo balandžio 1 d. Mokestinių ginčų komisijos (MGK) personalo administravimo ir buhalterinės apskaitos tvarkymo funkcijas centralizuotai vykdys Nacionalinis bendrųjų funkcijų centras (NBFC). Komisijos prašymu, sprendimą šiandien priėmė Vyriausybė Finansų ministerijos teikimu. 

Pasak Mokestinių ginčų komisijos pirmininko Evaldo Raistenskio, sprendimas perkelti personalo administravimo ir buhalterinės apskaitos tvarkymo funkcijas brendo jau seniai, kadangi finansinių ataskaitų rengimas, darbo užmokesčio skaičiavimas, personalo dokumentų tvarkymas reikalauja darbo ir laiko sąnaudų, kurias galima skirti tiesioginėms įstaigos funkcijoms atlikti. 

„Centralizuotam valdymui perduotos funkcijos yra ir lėšų taupymas, ir darbo optimizavimas. Komisija labiau koncentruosis į pagrindines veiklas – skundų nagrinėjimą, mokestinių ginčų praktikos formavimą, t. y. į tas funkcijas, kurioms ji ir buvo įsteigta“,  ̶  pabrėžia E. Raistenskis.
 
Anot Komisijos pirmininko, bendrųjų funkcijų perkėlimas į NBFC padeda spręsti ir profesionalaus personalo pritraukimo bei išlaikymo klausimus, kadangi tampa nebeaktualus kvalifikuoto personalo ar finansų specialisto paieškos klausimas.

Centralizavus procesus ir pradėjus veikti informacinėms sistemoms atsiras tvirtas pagrindas įstaigai gauti kokybiškas centralizuotai teikiamas personalo administravimo ir buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas, o valstybei taupyti biudžeto lėšas.

NBFC duomenimis, centras dabar aptarnauja beveik 240 Vyriausybei atskaitingų įstaigų, tarp jų 11 ministerijų. Iš viso minimose įstaigose dirba daugiau kaip 32 tūkstančiai darbuotojų.